MAZ Merhaba kizlar. 25 hafta olduk bu gun. Az once omzumda agri başladi 15 dakka falan olar, hala geçmeyib. Normalda oluyomu boyle ya erken dogum belirtisimi? Bu gun demir ilacina başladim alakasi olurmu?
Oglakdorukcum MAZ bende 22 haftalıgım gecen hafta bende de olmustu geçti simdi Bilmiyorum ki böyle kolunda vuruyor demi ele parmaklarda sağ kolumda olmustu magnezyum diyorlar ama maden suyu iç istersen
Tugce1450 MAZ ben 20.haftadan beri aynı sorunla karsılasıyorum benımkı ozellıkle el kol ugusmask oluyor geceleri genelde magnezyum eksikliği diyorlar ki doktorumda oyle demıstı zaten :) suan 25+5im bende :)
Kocak35 Kızlar omuz agrısı erken dogum değildir diye düşünüyorum telaşlanmayın magnezyum eksikliğinden oluyor genelde sola yatmaktan da olabilir
Elfynsmr MAZ kalsiyumdan ötürüde olabilir ama şöyle bir durumda var en çok hangi tarafınıza yatıyorsanız o tarafın omzu ve kalçası çok ağrıyor bendede aynı ağrı mevcut sola yatmaya çalışıyorum devamlı ve omzum,kalçam ağrıyor geçmiyor
MAZ Kizlar hepinizden ozur diliyorum, Turkce bazi kelimeleri kariştirmişim, Azerbaycanliyim ben. Omuzum deyilde sirtim ağriyo(( o yuzden korktum. Tesekkur ederim hepinize