Hep okurdum yazmakta nasip oldu kuzumla 1 günümü bitirmişken.
Perşembe gecesi saat 3 gibi nişanım geldi çok çok sık tuvaletim var gibi hissediyordum sürekli gidip geliyordum baktım nişanım geldi. Sancım ya da başka birşey yoktu. Evimi topladım son eksiklerimi hazırladım sabahı bekledim doktora gitmek için ve sabah 9 gibi hastaneye geçtim. ( gece hiç uyumamıştım heyecandan ama siz bunu yapmayın) ( yine heyecandan sabah kahvaltı yapmadım bunu da yapmayın bence..) hastanede açıklığıma bakıldı 2 cm di nst ye bağlandım sancım çıkmadı doktor bugün doğurursun akşam 9 gibi diyip yatışımı yaptırdı tabi bu arada ebe ve doktor olmak üzere 2 kez alttan muayene edildim ve lavman yapıldı.saat 11 i falan buldu çok az sancılı rahat bir şekilde ama sonrasında sancıların şiddeti arttı 2 dk da bir gelmeye başladı kendimi sıktığımdan aç olduğumdan enerjim kalmamaya başladı o anlarda yapamayacakmışım geldi çok karamsar oldum lütfen siz olmayın pilates topu üzerinde kalça hareketleriyle öğlen 1 oldu ama tabi bana sanki akşam oldu gibi geliyordu çok çok sancım vardı normal doğumdan vazgeçtim sezeryan istiyorum tamam dedim :) ebe ve doktorum buna karşıydı zorla açıklığıma falan baktırdım kiiiiiii … bebeğimin saçları görünüyormuş meğerse ve hemen doğumu başlattılar.. 4 kez falan ıkındım ( enerji isteyen birşey) bebeğim 15 dk nın sonrasında geldi.. :) ve bitti … acı bitti , telaş bitti, yeni hayatım başladı çok güzeldi ..
bu sabah hastaneden çıktım evimden ağlayarak yazıyorum size Çünkü çok karmaşık mutlu heyecanlı tedirgin birsürü birşey hissediyorum. Bilmiyorum düzgün anlatabildim mi ama demek istediğim tek şey bir süre sabredin hepsi geçeçek hiç aklınızdan çıkarmayın.