annegunce 37+2 haftalığım plasenta ilk aşağıdaydı 24. Haftada yukarıya çıktı şuan önde yukarıda. Normal doğuma engel değil çok şükür, eğer rahim ağzını kapatsaydı yada çok yakın olsaydı normal doğuma engel olurdu. Yukarıda olduğu için sorun yok, normal doğum bekliyorum 😊