ikizannesi2985 Sevgili anneler, ben kol altından ölçmek için ateş ölçer araştırıyorum ama aldığınız ya da kullanıp memnun olduğunuz, bana tavsiye edebileceğiniz ateş ölçer markası&modeli var mıdır? Şimdiden teşekkürler🌸
Haticebice ikizannesi2985 ben braun PRT2000 aldım pediatrik ayarı var araştırlamalarım sonucu bunda karar kıldım 150-160 ₺ civari fiyatı var koltuk altından ölçüyor benımki ve bi Ateş ölçerse en önemlisi doğru ve tutarlı ölçüm yapıyor olması biz eşimle test ettik kullanıcı yorumları da bu konuda oldulça iyi , en iyisi kulakiçi ölçer aslında ama kullanan ebeveynin de doğru yerleştirmesi lazım doğru ölçüm için ve su an covit sebebi ile normalin çok çok üzerinde fiyatlarda bana kalırsa o kadar para vermeye gerek yok bu da gayet yeterli 🙏 umarım fikir edinmene yardımcı olur
zeyzey95 ikizannesi2985 Trendyoldan wewell aldım ekranı büyük morlu bişey ucu da silikon yumuşak doğru ölçüyor kendimizde kullanıyorum memnunum 50 TL’ye aldım ben
ikizannesi2985 Haticebice Ben de braun prt2000 düşünüyorum. Başka alternatif te edinmek istedim. Tavsiyeniz için teşekkür ederim☺️
minnie11 Kullanmadım ama chicconun pediatrik termometresini sipariş ettim. 30-40 lira aralığında. İleride temassız olanlarından da almayı düşünüyorum.
zeyzey95 ikizannesi2985 temassız değil temassız olanlar önerilmiyor bide bi süresi varmış onların hastaneye gidip güncellemek gerekiyormuş diye okudum burdan benim aldığım koltuk altı ağız ve makattan ölçüyor
ikizannesi2985 Mirayse1 ben de sanırım bundan alacağım. Yarın hepsiburadanın indirim günleri başlıyor. Bi bakayım ben de yarın🌸 teşekkür ederim tavsiyeniz için☺️