Slm arkadaşlar normalde burdan ayrılalı 4 ay olucak ben 40 dan sonra 2 kere düzenli bir şekilde adet gördüm günüm hiç şaşmadı ama bu ay günüm geçikti 5 gündür adet görmüyorum bazıları süt koruyor diyor bazıları emzirdiğin için geçikiyorsun diyor ama geçen aylardada emziriyordum onlarda niye geöikmem olmadı kafam çok karışık happy kids sordum ama cvp alamadım belki burda sorularımın cvp alırım