Mrvgnr 36.haftanin sonlarına doğru ayni sorunu bende yaşadım,suan 38 haftalık olduk.Doktor kontrolüne gitmeden sağlık ocağında tahlilleri yaptırır giderim hep, enfeksiyon çıktı, antibiyotik başlamıştım.Fakat her şey normal giderken kontrolde suyumun azaldığını söyledi doktorum, normal ilerleyen surec Perşembe günü sezaryen ile bitiyor 🥺 Doktorunuza mutlaka söyleyin durumu.Saglıklı doğumlar diliyorum 🙏