Selinbugra İlk oğlum 16.haftada dönmüştü şimdi ultrasona göre 27 haftayız hala kafası yukardaymış doktor bu ay döner ama ağrı yapar kötü olursan gel dedi sizinki kaçıncı haftada dönmüştü
Zeynepli1234 Selinbugra 34 haftalıkken kontrole gittiğimde normal doğum pozisyonunu almış demişti doktorum
Tatlisannedilekk Selinbugra en son girmemişti cuma kontrolüm var bakalım ne durumda, doğurmak istiyorum artık🙈
fuseya16 36 haftada döndü her hafta nstye giriyorum. Sağlıkla vaktinde saatinde gelsin inşallah yavrularımız 🤲