Asaaaafff Hanımlar 2. Gebelik mecburi sezeryan olanlar doğum kaçıncı hafta olacak bellimi sizlerin durumlar nedir benim sırt ağrılarım çok fazla😪
Nesrin_sipahi Asaaaafff canım 30+1 deyim planlı sezeryan istediğim için doktorum 6 Kasım dedi ama 6 kaşıma kadar normal doğum bekleyeceğini gelmezse sezeryana alacağını söyledi pek sezeryan odaklı bakmıyor doktorum normale yönlendiriyor😊
berfunya Asaaaafff benim 37+3 te olacak inşallah..doktoruma artık zorlandığımı ilettim çok ağırlaştım.
Cinarmom Asaaaafff 30+3 haftaligm 18 kasım doğum tarihi dedi.. Ama Sezeryan olacam için kesin bi tarih vermedi büyük ihtimal 6 ile 10 kasım arası bisey olur.. bebegimin kafası aşağıdaymış acayip baskı yapiyo 3 4 gündür kasiliyo gbi korkmaya başladım 😖
Asaaaafff dilber5167 hadi hayırlısı inşallah bende 32 haftalıkken kontrole gitcem umarım Bi tarih verir😊