mavilibisey Hamile olduğumu öğrenmeden önceki hafta iştahım çok açılmıştı. Pms dönemi oburluğu diyip geçiştirmiştim. Hamile olduğumu öğrenince 1 kilo aldığımı farkettim. Almaya da devam ediyorum sanki. Henüz 6+4’üm ve göbüşüm çıktı biraz. Ara ara benim de bulantım olup geçiyor ama hiç kusma filan olmadı. Bu ilk trimesterde kilo verenler nasıl veriyor? Bebek sağlıklı olsun diye abartıya kaçmadan ama iştahla yiyorum ama bir yerde yanlış yapıyorum sanırım. Doğuma kadar 30 kilo alırım bu gidişle diye çok korkuyorum 😢
ZuleyhaG mavilibisey hiç sıkma canını en başta bebeğin sağlığı önemli . Ben ilk 3 ayımda 4 kilo verdim iştahsızlık ve kusma oluyordu hiç bişey yiyemiyordum kokularından bile tiksiniyordum yemeklerin . Şu an 30 haftalık oldum hâla tavuk yiyemiyorum midemi bulandırıyor. Bünyeden bünyeye değişiyor . Kusman olmuyorsa ne mutlu sana yediklerin direk bebeğin sağlığına gidiyor . Gebeliğin daha yeni tadını çıkar yemek ye bazı zamanlar gelicek iştahsız olacaksın . Şimdi bunları hiç kafana takma ;)
aezgi mavilibisey canım herkesin hamileliği bir olmaz benim ne bulantım ne kusamm oldu cok sükür hic hamile gibi değilim acıkcası 😁 sadece ekstradan bel ağrışarım var . Ben su an 23+5 günlük hamileyim 53 le hamile kaldım 57 oldum 4 kilo almısım bu kilo işi tamamen genetik bence genelde az kilosu olanlar cok alıyor burda kilo ile ilgili okuduğum postlarda ama atıyorum mesela 80 90 üstü kilosu olanlar en fazla 5 kilo alıyor kimisi veriyor hatta yani canını hic sıkma kendini ne kadar cok kasarsan o kadar alırsın aslında hamileyim diye tabiri caizse löp löp yememek lazımm en önemlisi aksamları yememek gerekiyor 😊
prensmusta mavilibisey 6haftalıkken bende 2kg almıştım,bendede hiç kusma olmadı,ama o haftalarda gaz ve hazımsızlık çok oluyor,onun şişkinliğide olabilir,insan nasıl alıyor okadar kiloyu bilemiyor o yüzden temkinli gitmek laZım😬🙄
Birminiginannesi mavilibisey kusmaktan cnm iştahım kapanıyor ve yiyemiyorsunn keşke kilo alsamda yesem ☹️
mavilibisey Sevgi2850 işte ben de onu soruyorum, nasıl veriliyor bu dönemde kilo? kusmaktan mı neden? :(
Sevgi2850 mavilibisey bulantı kusma şuan için yok normal devam ediyor şükür bol bol su tüketimi ni alıskanlık haline getirmiştim kendimde zaten hamile kaldığımı öğrendiğimde de salmadım kendimi çalısıyorum yemek yemeye pek vaktim olmuyor ondan kanynaklı sanırım:)
Okyanusymn 13+3cüz bizde ilk 6 hafta cok iyiydim 7. Haftada bulantılarım basladı ve kusmakdan iştahsızlıkdan toplam 4 kılo verdım. Ama inan böyle olmak istemezsın. Eger bulantın iştahsızlıgın yoksa dengeli beslenerek kılo alınımın önüne gecebılırsın ☺️
mavilibisey aezgi ben de 36-38 beden normal ölçülerde biriydim. Pandemi sebebiyle malum evdeyiz iş harici. O günden beri hareketsizlikten almıştım zaten. Ama daha ilk haftalarda alınca biraz frenlemem gerektiğini anladım. Çok teşekkür ederim herkese cevaplarınız için 🌸
Bilibon Valla gebelikden once saglikli beslenip diyet yaparakdan 15 kilo verdim sonra o ay tedaviyle hamile kaldim tabi aylarca hormon ilaci igneler haplar hulantilar derken yok ben almam diyodum ama nerde ekmek agzima surmezdim hulantimi bastiriyor diye yedim durmadan meyve yiyodum ilkayda bisi yoktu ama sanki alicam gibi cunku ara ogun yapmak zorunda kaliyorum cunku acikiyorum suan 15+5iz 3 bucuk kilo almisim
aezgi mavilibisey rica ederim canımm aynen öyle dikakt etmek gerekiyor su an esim karsımda löp löp bişey yiyor söylemiyim canınız cekmesin icim gitti ama yemedim bi lokma alsam hepsini yerdimm dikkat etmek sart yoksa doğuma yuvarlanarak girmek var😂😂