zeyzey95 Ozoooo kullanman lazım d vitamini düşüklüğünü araştır netten. Benimki çok düşük çıkmıştı coledan kullandım ilk tadı çok kötüydü şimdi devit-3 kullanıyorum
fuseya16 Coledan d vitamini değilmi. Kullanmalısınız çok faydası var herhangi bir zararı yok bana 6 damla. Vermişti bitirdim. Şimdi orzax bir fis olan dan kullanıyorum o da d vitamini