Monorassa Kızlar 30 haftalık gebeyim ve tansiyonum bugün hep 14.9 çıkıyor böyle sıkıntısı olan varmi benim gibi yada daha önce yaşayan şuan hastaneye gidiyoruz zaten ama yasayan varmi durum ne oluyir öğrenmek istedim
dr_gulsen87 Monorassa öncelikle geçmiş olsun,gebelikte yüksek tansiyon çok önemli bi durum,preeklempsi riskiniz olabilir.mutlaka hekiminize yüksek tansiyonu bildirin.tuzu tamamen kesip,bol su tüketin.hekiminiz gerekli görürse ilaç başlayacaktır.
Nur1126 Monorassa çok geçmiş olsun hastaneye gittin mi doktor ne dedi benim de yüksek geliyor yarın 24 saatlik idrar biriktirmeye başlıycam protein kaçağı var mı diye duruma göre doğuma alacaklar merak ettim seni doktor ne dedi
Nuriiiiii Monorassa canm direk doktoruna git, yüksek tansiyon gebelikte risktr, gebelik zehirlenmesi olabilir Allah korusun,
Monorassa dr_gulsen87 bakalım şuan geldik tüm tahlillerimi istedi muayene fln etti sonucları bekliyoruz dua edin lütfen 🤲
minikbebeklerim Benimde o haftalarda yükselmeye başladı doğudaydım ilgili bir hastane doktor yoktu. Bir hafta sabah akşam ölçüp not alıp gittim hiç bakmadı hastanede ölçtüler normal çıktı diye geri gönderdiler. Ama ben bir hafta daha her ölçümü not aldım sürekli yüksek çıkıyordu ve doğum iznine ayrılıp memleketime geldim. Doktorum kardiyoloji doktoruyla görüştürdü ve 24 saat takılı duracak bir alet taktılar koluma tıpkı tansiyon aleti gibi. 24 saat boyunca her 20 dakikada bir ölçüp kaydediyordu bu cihaz. Bir gün sonra cihazın sonuçlarına göre kardiyoloji doktoru ilaç verdi. Günde 3 kez olarak başladığım ilacı günde 8 keze kadar çıkardık. 35 haftada tansiyonum 16 17 den aşağı düşmeyince sezaryene alındım çok şükür kızım şimdi 2 buçuk yaşında. Kesinlikle ihmal etme bende sadece tansiyon vardı idrarda protein kaçağı yoktu umarım sende de olmaz. Tansiyonum yükselecek diye yemek yemeye korkuyordum ve sürekli limon sarımsak yiyerek ayakta duruyordum. Üstüne birde geç döllenme 3 hafta geriden olunca bebeğim çok gelişemedi 2330 gr 43 cm doğdu ama bir ay içinde kendi ayını yakaladı.
minikbebeklerim minikbebeklerim şu an ikinci hamileliğim 28. haftadayım hep düşükolan tansiyonum artık 13 8-9 çıkıyor stres yapma hiçbirşeyi düşünme kafana takma beslenmene dikkat et inşallah geçici bir durum
Monorassa minikbebeklerim maşallah canim sende soruna sıkıntıya yol açtı mi peki bnde de Her hafta tekrarlanıyor tahliller tansiyondan dolayı bakalim nolcak dua edin lütfen bana
Monorassa minikbebeklerim benimde hep 13 .8 yada 13.9 du ama bugün hep 14.9 çıkınca çok korktum ve doktorum daha önce uyarmıştı zaten olursa hemen gel diye bebeği almaya kadar gidiyor olay tehlikeli ya baya
minikbebeklerim Monorassa bende tansiyondan başka hiçbir sorun yoktu. Annemde babamda tansiyon hastası hatta annemde bana hamileyken olmuş ve kalmış doktor da genetik olabilir demişti. Günde 8 ilaca rağmen gece çok yükseliyordu birde yükselince vücudum şişmeye başlıyordu balon gibiydim. En son bebeğim hareketleri çok azaldı ve kalp atışları azaldı. Hastanede gözetim altında tutalım diye yatılım yapıldı ve 2 saat sonra tansiyonum 17 iken sezaryene alındım. Detayını öğrenmek istemedim hiç sormadım doktora ama ameliyat 3 buçuk saat sürdü o gece de dil altı verdiler ondan sonra da yükselmedi çok şükür
Monorassa Nur1126 bn o testi geçen hafta yapmıştım 24 saatlik olanı ama aniden oluyor ya bu tansiyon 1 haftadır hep 13erde falan bugünde hep 14 çıkınca korkup geldik tekrar tüm tahliller yapıldı şuan sonucu bekliyoruz canim bebeğim iyi şükür ona baktılar
Hilal_06 Bende ilk gebelikte 29. Haftada tansiyon dan dolayı erken doğum oldu 16.8 bebeğim doğdu 5 gün sonra kalp krizi geçirip öldü şimdi yine gebeyim 30 haftalık hergün ölçüyprum 14 üzerine çıktığı an Dr. Haber ver dedi çok riskli bende de protein kaçağı yoktu lütfen göz ardı etmeyin tansiyon çok riskli bir durum.
minikbebeklerim DilanDag ben ailemde olduğu için hamileliğimi öğrendiğimden beri hep düzenli ölçtüm ama tansiyonum yükseldiği zaman baş ağrısı ve dilimde uyuşukluk şişlik gibi bir his oluyordu birde çok fazla ödem oldu. 30 haftaya kadar 7 kilo almıştım sonra ki 5 haftada hiç yemek yiyemememe rağmen 10 kilo aldım.
Nur1126 Monorassa şükür inşllah idrarda ğrotein çıkmaz ben de aynı derdi çekiyorum ve çok korkuyorum protein çıkarsa nabıcaz diye ilacı felan var mı mesela 1 hafta daha bekleyemezmiyiz nasıl birşey anlamıyorum tuzsuz yiyorum doğal besleniyorum anlamadım neden olduğunu
minikbebeklerim Monorassa amin inşallah sizde bu şekilde olmaz başka sorun çıkmazsa ilaçlarla kontrol altında tutulabiliyor Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Monorassa Nur1126 bnde aynen senin gibi tuzsuz yerdim herşeyi dikkat de ediyirdum ama şuan yatırdılar bizi yüksek tansiyon dan dolayi
minikbebeklerim Monorassa bir sorun çıkmayacak inşallah rahat olun stres yaptıkça daha da yükselir iyi olacak herşey 🤲🏻
Monorassa Nuriiiiii geldim zaten yatış yaptılar yakın takip coksukur idrarda protein çıkmadı ama tansiyon yuksek