Esselamualeykum bir sıkıntı var mı bendede oluyor ben 14. Haftadayım Elhamdulillah bendede adet sancısı gibi oluyor ayakta çok kalınca bacağım ve afedersiniz rahim bölgesinde ağrı oluyor en başından beri ağrılarım vardı zaten Elhamdulillah bir sıkıntı olmasına hiçbirimizin bebeğinde inşaAllah katlanırız 🤲🏻Bunlar güzel zamanlar tabi