Otuz saat sanci cektim ilk dogumda her kontrolde 3 cm di acikligim yalvardım sezeryana alin diye almadilar artik gidicem.baska hastaneye diyince kagit imzalayip gidebilirsin dediler yoksa birakmayiz tamam dedim sansima o sıra vizite cikan doktor vardi o sordu ne oluyor falan diye anlatınca gel bide ben muayne edeyim dedim ve 20 dakikada sezeryana aldilar