Prenses23 Kızlar merhaba. Ben kalp atışını 5+6 da duydum. Bugün tam 7 haftalığım kontrolüm vardı karnımdan kalp atışını dinliyor doktor ama, öğrendiğim günden beri sesi derinden geliyor diyor. Bu ne dmeek anlamıyorum hiç 🤷🏻♀️
Ozdmrkbraa Prenses23 kalp atışını o haftada iyi duymuşsun benim 7 haftalıkken vajinal ultrasonla dinledi karnından dinlemeyelim belki net duyamayız dedi
Mom103 Prenses23 canim ola bilir yavasta olmus ola bilir biraz sen yarindan dedigimi yapmaya basla kanina cok fayda edicek bidahaki konturolde bebegin kalbi daha yukseksesle aticak emin ol Allahin izniyle
Funda007 Prenses23 çok normal benimde öyleydi sonra gayetde duyuluyor korkma mınıcık bir noktadan kalp sesi gelio gayet normal
Prenses23 Ozdmrkbraa evet 5+6 da karından gördüm. 6+2 de dinledim ama derinden geliyor. Düzenli atıyor ama sana net dinletemiyorum derinden geliyor dedi. Karın duvarıyla alakalıdır dimi, bi problem olmaz bu durum