Ben evlendiğimden beri buharada Fatma Aydına gidiyordum rutin kontroller için o zamanlar daha ilgili ve samimi geliyordu hamileliğimin başında da ona gittim ama açıkçası diğer doktorlar eşleri içeri alıyorken o almadı aynı hastanede farklı uygulama olması saçma geldi onun dışında odaya giriş çıkış max 10dk oluyordu ve bana ultrasona uzan deyip beni orada bekletip başka işlerini yapıyordu bir de sormadan hiçbir şey söylemiyor. Sonuçta para verip gidiyorsun insan biraz daha farklı bekliyor sonra Hümeyra Hanımı denemek istedim 12. haftadan beri ona gidiyorum çok daha ilgili hemen bumarasını verdi bir şey olursa yaz dedi ve ultrasona geröekten çok detaylı bakıyır en az 15 dk sadece ultrasonu sürüyor ve ilk gittiğimde fatma hanım almıyor diye eşim içeri girmedi Hümeyra hanım dedi ki aa niye gelmiyor hiç merak etmiyor mu gelsin yani hastaneye birlikte gidip eşlerden birini odaya alıp diğerini almamak çok saçma. Şimdilik Hümeyra hanımla iyiyim o da hep sezeryan yapıyormuş diyorlar bilmiyorum Erzurumda doktor konusu çok sıkıntılı iyisi bile amalı 😔