Geography anladım. O zaman aklınızda bulunsun. Karnınızda şişlik, milyonun olduğu tarafta bıçak batması gibi acı, ağrı olursa hemen doktora gidin beklemeyin. Her gittiğinizde miyoma baktırın. Benim 18.haftada 2 katına çıktı. İnşallah sizde böyle bir durum olmaz. Rabbim yardımcınız olsun. Hayırlısı ile evlatlarımızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah iüü