AylinAlp kızlar hepinize teşekkür ederim önerileriniz için 🌸 acile gittim augmentin ve parol verdi 20 lik çıkamayınca iltihaplanmış kullan 1 ay sonra muayene ol dedi sanırım çekilmesi için🤦🏻♀️ Nasıl bir nimet ki denemediğimiz birşey kalmadı 2 hap anında geçirdi. Bu ağrıyı ömrün boyunca unutmam herhalde. Böyle iltihaplı olduğundan şüpheleniyorsanız ve ağrıyorsa direk gidin şu ana kadar çektiğim acı boşaymış yani evde ne yapılırsa yapılsın sonuç olarak yine o doktora gidilecek 🤦🏻♀️ Kendi kadın doğum doktoruma mesaj attım gece de olsa bir ihtimal diye ama haliyle cevap vermedi diş doktoru ise ilaçların birşey olmayacağını söyledi 🤷🏻♀️ İnşallah olmuyordur. Ağırlarım gittiğine göre oğluşumla biz uyumaya 😴