MiniKaya Kızlar merhaba bebeklerinizin odası için nasıl tül perde halı seçtiniz ? Çok çocuk odası gibi renkli değil odamız onun için öyle isimli falan fon stor düşünmüyorm dha sade ve şık nasıl modeller tercih ettiniz görsel olarak atarsanız sevnirim
Gurbetkusuu06 MiniKaya Bende bu konudan muzdaribim fotoğraf olanlar varsa bana da fikir olabilir mi acaba 😏
Elfynsmr MiniKaya düz bir tülüm var aralarında simleri olan onu kullanıcam değştirmeden belki fon yaptırabilirim ama kararsızım çok üst üste süs püs yapıp odayı boğmak istemiyorum sade olsun istiyorum halıyı da bambu ince halılardan almayı düşünüyorum
Azizesoran MiniKaya Ben park yatak alıp ilk bir kaç ay kendi odamda yatırıcam. Zebra yaptırmıştım zaten krem rengi. Yatak odamın karşısındaki odayı hazırlayacağız. Park yatağı koyucam oraya. Yere böyle cicili bicili güzel bi halı alırım makinede yıkanabilen. Bide elbise dolabı yeterli şimdilik. 5-6 yaşına girince odasını kendisi seçsin diyoruz zaten tayinciyiz.
Esraesra23 MiniKaya mikacu halıdan instangramda isimli halı aldım Mavi perdeden beyazdan maviye geçişli tül ve aynı kumaştan fon çok da güzel oldu 😍
MiniKaya Meric1 boydan boya düz bir tül var zaten odada ama daha farklımı olmalı kısamı olmadı falan ona karar verebilmiş değilim 🤦🏻♀️
Asel61 MiniKaya tmm canim yazim bakip duru.arthouse canim bu sayfa da instagramda benim çok hoşuma gitti kimsede de görmedim cevremde
MiniKaya Azizesoran ben odasını ikeadan aldım canım sade ve erkek çocuğu olduğu için genç odası olarakta kullanabileceği birşey 3 yaşına kadar beşiği kullansa sonrasında tek kişilik yatak alırım halısı ve perdeside çok abartılı olmasın istiyorm ama hoşuma giden bir model bulamadm daha 🤷🏻♀️
Asel61 MiniKaya rica ederimm benim hoşuma gitti baktıktan sonra yazın bakım.begenecekmisiniz birazcık süslü ama
MiniKaya Asel61 aslında tam bebek odasına göre model çok hoş fakat benim odayı döşeceğim tarz biraz daha ağır olduğu için bana çok süslü kaçar daha düz birşey arıyorm yada bu gidişle sadece fon yaptıracağım sanırım
MiniKaya Meric1 sanırm sonunda öyle olacak canım acaba farklı bir önerisi olan varmı diye baktm ama yok 🤷🏻♀️😀
MiniKaya Elfynsmr herşeyi 50 kere düşünüyorsun evimi daha kolay döşemiştim ama konu çocuk olunca herşeyin en iyisi olsun istiyor insan 🥰