Tucu3435 Letgodan 2.el göğüs pompası alan var mı ? Biliyorum korona var bana da o yüzden hijyenik gelmiyor ama merak ediyorum alıp kullanan var mı ???
Fatmakorkmaz Tucu3435 ben aldim ama kullanmamış satiyorladi oyle denk geldi allahtan oyle aldım lansinoh tekli olani 150 ye aldim
Nesliyazmazz Ya aletin o süt geçen ara boruları falan değişebiliyor. Biberonuda değiştirdiniz mi sıfırdan farksız olur.