tuba-f Kızlar sorum olacaktı, gebelikte panikataktan dolayı ilaç kullanmaya başlayıp lohusalkta da devam eden var mı?
Ferhaykoo tuba-f gebelikte böyle birseyin uygunsuz olduğunu zannediyordum size nasıl izin verildi ki riskli bisey degilmi
Ferhaykoo Ferhaykoo benim esimin yengesi de gebeliginde kullanmış yaşamaz demişler ama mucize gibi bise çocuk yasiyo bi sorunu da yok ama bence riske atılmamalı