Onur34 Zeynep canım benim hayalimdi Kız olursa Zeynep koymak ama 2 yıl önce kız kardeşimi kaybettim 23 yaşında ve vefatından önce ablam Doğum yaptı kızı oldu yalvarmıştı resmen Benim ismimi koyun diye koymadılar.😓😓 Şu an cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa meleğim Şeyda olacak ismi