Ozlm35 doktordan şimdi geldim. Açlık tokluk şekerime bakıldı. Doktorun tavsiye ettiği hafif kahvaltıyı yaptım. Yumurtalı, peynir zeytinli. Ağır bi kahvaltı yapmadığım için tokluk şekerim 102 çıktı. Doktor da kabul edilebilir sınırda dedi ve insüline başlamadı. Yani illa insülin değil tabi çözüm. Doğru bi beslenme şekliyle halledilecek bi durum bendeki ama sen yine de şeker yüklemesine kadar yediklerine dikkat et. Şekerden birazcık uzak kalmaya dikkat et ki ilaçsız da çözülebilecek bişey olduğunu kendine de kanıtlamış olursun. Herkesin durumu farklı tabi ama sen beslenme şekline dikkat etmeye çalış. İnternetten glisemik indeksi yüksek besinleri araştır ve onlardan uzak durmaya çalış. Ben biraz öyle yapıcam. Tekrar bu posttan konuşuruz. Bir diğer kısım da bebeğin önde gitmesi. Ses dalgalarıyla kemik yoğunluğuna göre kilo ölçümü yapıyorlar. Yani bi nebze tahmini değer. Haftalar boyunca düzene girecektir. Şekere dikkat etmezsek bebeğimiz doğarken kilolu başlayacak dünyaya sadece iri bebek durumu değil iç organlarında da fazla büyümeye neden oluyormuş. Erken doğum ve düşük tehlikesi bebek için, böbrek sıkıntısı veya ömür boyu şeker riski de bizim için önemli olan kısım. Doktorun bu dille anlatabilirdi fakat şekere karşı tutumu belki serttir. Biraz da hassasım bebeklerimiz konusunda azıcık alıngan da olabiliyoruz. Takılma doktoruna çok da. Onun tavrı değil sizin ikinizin sağlığı önemli olan. Korkma kadın olarak yapamayacağımız hiç bişey yok. Başka bi canlı üretiyoruz bu şeker de neymiş 😊