iremce_88 Benim cuma günü Regl günümdü test yaptım silik bir çift çizgim vardı Pazartesi doktora gidicem, ama şu an Regl olacak gibi ağrım var belimde normal mi? Yoksa yanlış alarm mı😕
Ffc2224 iremce_88 canım normal o benimde düzensizlik var hep agrım vardı ha oldum ha olacam dedim 47. Gün neyse bir test yapayım dedim 6 haftalık hamile oldugumu ögrendim ve hep adet olacak gibi sancım agrım vardı
Defnesmy İlk haftalar regl ağrısı gibi olması çok normal gebelik icin en kesin sonuç kan tahlili olur ☺️
iremce_88 Defnesmy haftasonuna gelmesi beni tüketti resmen🙈 hastaneye covid sebebiyle gitmek istemedim, evde zaman geçmiyor 😅
Ffc2224 iremce_88 aile hekiminde sağlık ocagında kan verirseniz ertesi gün cıkar 😅 bende inanmıyordum baya koyu cift cizgiydi ama yinede inanamıyordu. 😅