Genelde kızlar belden sancı erkekler kasiktan diyorlar ama benim sabahtan beri geçmeyen bı bel ağrım var kızlar ne diyorsunuz doğum belirtisi mi? Acayip de bı heyecan var içimde sanki bugün gelecek gibi hissediyorum tedirginim 12den sonra 39 oluyorum