Merhaba Anneler bir konu hakkında danışacağım 9 + 4 Haftalık hamileyim gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri kalp çarpıntım çok fazla. Geceleri kalp çarpıntısından uyuyamıyorum doktorum beni kardiyolojiye yönlendirdi gideceğim bu hafta, acaba bu sorunu yaşayan var mı aranızda ? Teşekkürler şimdiden sevgiler 🥰