Seydadvc ben yaşadım sürekli kötü bişey olacak gibi geliyordu bir bahane bulup sürekli doktora gidiyordum. Sonra doktorum psikoloğa yönlendirdi kendine bu güzel dönemi zehir ediyorsun olduki bu dönemde kötü bişey oldu bebeği kurtarma gibi bir imkanımız yol biraz kaderci olman lazım çok başındasın dedi. Yavaş yavaş kendim yenmeye çalıştım kendimi rahatlattım düşünmemeye çalıştım 36. Haftadayım çok şükür 🙏🙏