Cansunnaz1 Gyno lomexin fitili verdi doktorum akıntım çok fazla deyince ama kızlar fitili yaptım 1-2 saattir yanma yapıyor çok fazla acı vermeye basladı normalmi acaba mantar için felanda iyi geliyomus anlamadm canımı yakmaya basladı baska kullanan oldumu 🙏🏻