Merhaba anneler ve adayları, nuna park beşik alıp kullananınız varmı? Aldıgınızda bebeği yukarda yatırmak için takılan filesini beşikle birliktemi verdiler yoksa ekstra mı satın aldınız. Ekstra aldıysanız nerden aldınız? Yada bebeği büyüyüp filesi ıskartaya cıkan varsa fileye ücreti mukabilinde talibim. Lütfen yardım, herkesin okuyabilmesi için yanıt yazmanızı rica ederim.