Arasarzu oooho siz bagımlıysanız ben ölmüşüm. Yıllardır ders calıscam diye, ders arası sonra işe basladım hasta aralarında cay kahve içmektem bagımlı olmusum. Hic lahve içmezsem işteyken 7 8 kupa cay içerim. Evdeysm ben hergün enaz 3 nescafe, hele ders calısıyorsam 7 8 i bulurdu.gebeliğimde 12 hafta hic içmedim ama çatlayacak gibi oldum bu son 3 hafta 4 5 kez sütlü nescafe içtim. Dayanamıyorum. Simdi cayı tamamen kestim şükür ama nescafe hassas noktam. hele migrenim kalkımca fln beni cok rahatlatıyor ya