Samiraa tırnağı çektirmek çözüm değil belli bi zamn sonra tekrar batıyor eğer imkanınız varsa medikal ayak bakımı yapan yerlere gidip tel taktırabilirsinz hem batan yer hemde tırnak yatağı düzelecek çok rahatlar gidemezseniz düzenli olarak batıkon sürüp batan tırnağın altına pamuk koyup tampon yapın geçmiş olsun