OzgeSahin2 Kizlar 13 haftalik hamileyim esimle aramiz bozuk stresli gunler geciriyorum sol kasıgım da batma ya da agri gibi oluyo nedenini bilen var mi normalde hic olmaz
Cinarim44 OzgeSahin2 canım stres yapma üşütmüş de olabilirsin idrar yolu enfeksiyonu da olmuş olabilir normal gebelik ağrısı da olabilir
Zeyyaleyyy OzgeSahin2 idrar yolu enfeksiyonu olabilir bi tahlil ver canım ona göre ilaç veriyorlar aksatma
Ipek0z Normal olabilir ben de çok yaşadım ama sinirlenince artıyor benimki de 😒 sinirlenmemek üzülmemek lazım ama beceremiyoruz😔
OzgeSahin2 Zeyyaleyyy Normal de zaten toksoplazmadan dolayi antibiyotik kullaniyorum dedigim gibi sadece su sıralar strestliyken oldu