İyi akşamlar arkadaşlar yüzünde kızarıklık, döküntü gibi şeyler çıkan var mı acaba? Bende bi krem var ama içerisinde kortizon olduğu için doktorum kullanma dedi nemlendirici kullanabilirsin dedi ama bi işe yaramıyor zeytinyağ falan sürüyorum ama o da pek işe yaramıyor gibi. Var mı acaba doğal çözümleri olan?