Mom653 ben transfer sonrası 1 hafta içinde bir sürü belirti yaşadım. Baş dönmesi, mide bulantısı, kusma, halsizlik, kasık ağrısı vs vs.. çok heveslendim. Oldu heralde diye. Ama bu sırada böbreklerim çok ağrıyordu. İnternetten baktım bnm şikayetlerimin nedeni böbrek üşütmesiymiş. Havalar sıcak diye vantilatör karşısında uyumuştum sırtım dönük 🙈🙈 sonra böbrek ağrım geçince hiç belirtim kalmadı. Transfer sonrası 8. Gün kan testi yaptım nasılsa hiç birşey yok diye meğersem hamileymişim 😂 umarım sizde de belirtiler gerçekten tutunmayla ilgilidir :)) bazılarında belirti oluyor bazılarında olmuyor. Ama sürekli yatmayın hareketli olun. :) en kısa zamanda kan vermenizi öneririm :)))