Cileklimilkshake34 Sevgili anneler ben yarın 23 haftalık olucam insallah . Bu doğum şekline ne zaman karar veriliyo ? Doktor ne zaman sezaryen yada normal doğurabilirsin diyo ? Test falanmı yapıyolar nasıl oluyo o süreç acaba ?
Cinarinannesii_ Cileklimilkshake34 Bizde daha geçen hafta yani 33+5 te kararlaştırdık sezaryen olacağına ama henüz şu gün demedik sadece 38 i doldurunca alırız dedi doktorum
91ARIN91ASK Cileklimilkshake34 ben mecburi sezaryen olucam ama normal doğum çok isterdim olmak hemen ayaklanıyorlar kesik dikiş vs yok en temizi
serilady Valla ben 36. Haftamdayım bana 39da alırız dedi ama hala tarih vermedi sezeryana karar verilince anestezi doktoruyla görüştürülüyormuş zaten gerekli testleri yapacaklardır onlar
Cileklimilkshake34 91ARIN91ASK evet normal yapınca hemen ayaklanılıyomuş ama mecburiyet varsa yapacak bişey yok . Sağlık herşeyden önce geliyo,sezaryen olanda geçte olsa ayaklanıyor hayırlısı olsun ☺️❤️
91ARIN91ASK Cileklimilkshake34 evet öyle avutuyorum bende kendimi sağlıkla gelsin de kesilip biçilmeye razıyım alışığım sorun etmem 🙂