Kızlar merhaba.8 haftalık gebeyim. Çakmak erdem hastanesi nde doktor gülçin demirdövene gidiyorum. Ama hala emin olamıyorum çünkü çok acaip yorumlar okuyorum moralim bozuluyo:/ çamlıca erdem de ayşe katrancı için çok iyi diyorlar.ama onunlada sıkıntılı doğum yaşayanlar var.Medipol de doğum yapmak isterim ama doktorlarını hiç tanımıyorum maalesef. Bu söylediğim doktorları tanıyan yada doktor önerebilecek olan varsa çook sevinirim 💙💙