merhaba,
Ikiz bebeklere hamileydim. Bebeklerin gelisimi durmus. Kalp atışları duyulmadi. Cok kötüyüm. Biri 4 bucuj biri 8 bucuk mm.
Doktor hap ile kurtajdan bahsetti. Bu nasıl bir yöntem. Agrili mi? Kurtaj sonrasi kac gun kanama oluyor? Bu süreç evde regl agrisi gibi mi geciyor yoksa daha ağır bir agri mi yaşanıyor?
Lütfen daha once yasayanlar bilgi verebilir mi? Cok kötüyüm cok moralim bozuk.
Tup bebek ile hamile kalmıştım.