Sevvalmina kızlar şimdi 35+2 haftalık olduk dünden beri baş ağrım geçmiyor normalde migren hastasıyım zaten sizde de 34. Haftadan sonra baş ağrısı oldu mu
Zynpalmina Sevvalmina ben de 33 haftalığım bgn ara ara hep basım agrıdı suan da gözüme vuruyor ne yapsam bilemedim
Caglahassan Sevvalmina dün oldu hemde tüm gün geçmedi hastaneye gittik o derece tahlil falan yapıldı kan değerim çok düşükmüş kan hapını günde 2 ye çıkardı doktorum geçti şükür ama parol da aldım iki tane iki gün canım
Sevvalmina Caglahassan benimde dün basladi 2 parol aldim sabaha karşı geçmişti öğlen yine başladı aslında kan tahlili yeni yapıldı bana bi sıkıntı çıkmadı değerlerimde
Sevvalmina Seda1208 ilk 3 ay baş ağrısını çok çektim hormonlardan falanmış yeniden ağrımaya başlayınca acaba son haftalarda da olması normal mi diye düşündüm
Seda1208 Sevvalmina anladım yok benim pek ilk dönemlerde olmadı ara ara şimdilerde oluyor ama öğle her zaman değil
Hashasim2020 Tansiyona mutlaka baktırın yüksekse sıkıntı olmasın, eğer geçmeZse de doktorunuza söylemenizde fayda var