sblplakydn Merhabalar 19 haftalık hamileyim ve doktor ultrasonda cinsiyetinin erkek olduğunu söyledi. Çok net olmadığı için ayrıntılı ultrason talep etti cinsiyeti ayrıntılı ultrasonda daha net görebilir miyiz? Yanılma payı oluyor mu?
Tugcebyr sblplakydn Aslında 19. Haftada da yanılma payı olmaması lazım ama detaylıda yanılma payı çok düşüktür
Minikanne80 Laylaaaa121212 bana ilk oğlumda doktor 13. Haftada kız dedi sonra başka doktora gittik oda 17. Haftada erkek dedi ve bir oğlum oldu şimdi de 18 haftalık hamileyim bunda da baska bir doktor 14. Haftada kız dedi yine 18 haftalık hamileyim inanmadım tabi detaylı ultrasonu bekliyorum
Annecik53 Laylaaaa121212 evet değişiyor beniö 14.6 da kız dendi detaylıda erkek dendi 19 da şuan 22+1 im erkek çk şükür
Laylaaaa121212 Annecik53 e genital bölgesine bakıp söylemedi mi kız diye 14+6da ? Bacak arasını görmeden hemen kız deyip kestirip attımı acaba? Sonradan pipi nasıl oldu 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻 Rabbim ne derse o olur
12333544 Asude967 Hım anladım Vala burayı okuya okuya bende artık cinsiyet konusunda acaba doktor yanıldımı diye düşünmüyor değilim