Merhaba kızlar. İki gün sonra doktor kontrolüm var ama yine de burda da konuşmak sormak istedim. Son bir haftadır karnım çok sert oluyor ve ağrıyor resmen acı hissediyorum sancı gibi değilde böyle acıma gibi.kipirdamak.zor oluyor bazen sertlikten. Bide rahime doğru baya bı baskı oluyor batma.gibi. böyle şeyler yasayipda erken doğum olan var mı acaba ?