Tuba63 Nadiren bulandım oluyo bugün de kustum bi kaç gündür ishalim arada karninda sertlesmelerim oluyo ama hiç sancım yok ben ne zaman doğuracağım yaa nst lerde de hiç sancım çıkmıyo yürüyüş temizlik hepsini yapıyorum ama bizim cadı da tik yok 😒
Yaseminakkoyunk Tuba63 dün bebeğim 5 dakikada bir sertleşti akşama kadar bugün temizlik yaptım ve bel ağrım arttı ve alt rahmime vuruyor şimdi de sanki gelmek istermişsesine hayırlısı bakalım nişan falan daha gelmedi benden
Mervee09 Tuba63 sorma bende tam 39 oldum dün nişanım geldi ama yalancı sancı dahi çekmedim şuana kadar nst de de sancı cıkmıyo bebek desen bikaç gündr hiç olmadığı kadar hareketli plates hurma ahududu çayı içmekten artk bi hal oldm
Tuba63 Seymaogz hadi bakalim canim kim once doğuracak acaba 😄 her seferinde hevesleniyorum ama olmadı şimdiye kadar
Tuba63 Seymaogz canım bu sabah nisanım geldi şu an beklemedeyiz ama bu seferde sanci yok ya da var ben anlamıyorum teyzem öyle soyluyo 😁
Tuba63 Ya kızlar benim dünden beri sürekli çamaşırım islaniyo akıntı desem akıntı deil su desem o kadar yavaş gelirmi de bilemiyorum gece de bi kac kere sancim oldu ve karnim agriyodu noluyo anlamiyorum
Tuba63 Yaseminakkoyunk seninde artık zamaninmis canım benim tarçınlı su icsene belki nisan felan gelir rahmi açtığı için dogumun kolaylassin diye
Sydabskrt Mervee09 canım nisanım geldi dedin ya nasıl birşey o peceteye sildikçe pembe lekelenmelerim oldu bir kaç saat devam etti akıntıyla karışık pembe .. sence bu nişan mi
Eeliferyucel12 38+5 iz bizde. Gelsin istiyorum biraz acele ediyorum ama cok zorluyor artık beni. Bel kasık ağrısı var aöa düzensiz. Aşagı baskı yapıyor oda düzensiz. Nts de sandı yok 😔😂
Tuba63 Eeliferyucel12 evet canım son haftalarda sadece doğurmak istiyosun benim eşim bana doğumdan başka bisi düşünmez oldun diyo 😂 ama napabilirim içimde bi canlı var ve ben onu artık çıkarmak istiyorum içimden 😄😍
Tuba63 Seymaogz inşallah canım yaa inşallah kesisiz dikişsiz temiz bi dogumum olur rabbim bütün bekliyenlere temiz güzel bi dogum nasip etsin
Tuba63 Seymaogz çok sukur o da oldu canım dün hastaneye gittik ve herşey bi anda oldu şimdi minigimi izliyorum 💓