Bendis merhaba ben 3 yıllık evliyim polikistik over hastasıyım hiç hamile kalamadım tüp bebek tedavisine başlıyoruz regl olmayı bekliyorum. Polikistik overli olup tüp bebekle hamile kalan arkadaşlar var mı kaçıncı tüp bebek denemesinde hamile kaldınız
Minelesma Bendis canım tek sorun polikistik over mi bence oysa sülük yada hacamat yaptırmanı tavsiye ederim eşinde bi sıkıntı yoksa
Hazalveannesi Bendis bende pco luyum canım ilk denemede oğlum oldu şuan 7 yaşında 2.deneme yine hamileyim 22+1 kızım olacak şükürler olsun darısı sana insallah tez zamanda 👼🌸🌸🌸
Ffc2224 Bendis merhaba canım pcos hastalarının yumurtalıkları cok fazla zaten eminim ilkinde hamile kalırsınız bende de pcos var ben femara kullandım sadece ilk ay hamile kaldım suan 19 haftalığım darısı sana olsun inşallah
menesse Bendis tüp bebekte pko lü kişiler diğer kişilere nazaran daha şanslı inşallah ilk denemede tutar kalbini ferah tut
Bendis Ay çok sevindim amin inşallah Allah sizede hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥰🤲esra_a85
Dorothy esra_a85 ilk denemede iki embriyo transfer etmiyolar diye biliyorum. Sizinki tek yumurta ikizi mi
Bendis Tek sorun polikistikover canım çok duydum onu ama yaptırmadım hiç şimdide tüp bebeğe başladığımız için deneyemem Minelesma
Minelesma Bende 4 yıllık evliyim benim eşimden kaynaklı olmuyo 2 ay önce varikosel ameliyatı oldu bakalım bize bekliyoruz olmazsa bende tüp bebeğe başlıycam
Balsevgi Bendis merhaba bende ileri derece pko hastasıydım ovulasyon testi ve CLife macun kullanıp hamile kaldım. Tüp bebek öncesi denemediyseniz birde bunları deneseniz. Benim adet düzensizliğim ve aşırı kilom vardı