Fatma373737 Dileksezer banada oldu ama bir sıkıntı gözükmedi normaldi herhalde bebek büyüdüğü için dediler muayne oldun mu canım
Dileksezer Fatma373737 teşekkür ederim canım evet bebek iyi şükürler olsun . İğne verdi , erken doğum riski varmış .