HappyMom ben de tam 8 ay zorlu bir süreçten geçtim eşim oflayıp poflayıp niye olmuyor diyordu sonra ise sarılıp yatıyorduk yani ona da hak veriyorum ama yapabileceğim bişey yoktu. Balayım zehir olmuştu. Evlilikten soğumuştum resmen balayı bitti eve geldik Bugün olur bugün olacak diye denedik durduk yok haliyle ne heves kaldı bende ne bişey sürekli evde de olunca sinirlerim bozuldu depresyona girdim. Kendi aileme durumu anlattım dua falan her şey yaptım yok olmuyordu. eşime dedim doktora gidelim yok dedi o senlik bişey doktor ne yapacak falan neyse ikna edip psikoloğa gittik beraber. önerdiği şey serçe parmağının ilk boğumunu vajinana sok demesi.. Tedavi eden doktorum ise yüzme bilmeyen birine git yüz der o psikologlar demişti. Baktım ordan çare yok internnetn araştırdım böyle binlerce kadının mektubu vs her şeyi okuduktan sonra demek ki sadece ben değilim dedim. Ve burda itiraf da edeyim eşime edemiyorum bilsin istemiyorum çocukken cinsel tacize uğramış olmamdan dolayı da bu hastalık evlilik gecesinde kendini göstermesiymiş. Sonra eşime böyle hastaları tedavi eden doktorlar varmış falan diye anlatacakken eşim de araştırıp bir doktor bulmuş aynı gün. Tamam dedim gidelim 4,5 milyar 4 seans.. Para yok haliyle asgari ücret geçiniyoruz ama mutluluğumuz yuvamızın tam olması da buna bağlı. Gittik bileziğimi bozdurduk. Tam tamına yetiyordu tedavi için. 1 gittim 2 gittim derken 4. Seans da her şey bitmişti… Düşünebiliyor musunuz 8 aylık sorun 4 seans gitmekle çözüldü. İnanılmaz tatlı bir bayan doktor ile bunu yendim. Dr. Nazife Ergen öyle güzel ilgilendi öyle güzel şekilde tedavi etti ki bugün 25 haftalık hamileyim 🤗 ben napıcam böyle, çocuğum bile olmayacak derken şimdi bebeğimi kucağıma alacağım günü bekliyorum. Yani korkulacak bir durum yok her şeyin bir çözümü var. Ertelemeyin.