ozlemelmaz85 Merhaba ,arkadaşlar! Kocam da ,HPV enfeksiyonu vardı ama yaktılar ve antibyotik verdiler. Bende HPV testler saldım hepsi negatif çıktı Oh çok sevindim.. ama başka bir sorun var 1 yıl once Ekim de Kocam varikosel operasyonu geçirdi ama hala hamile kalamadım? Sizce neden ? Enfeksiyon yüzünden mi ? Enfeksiyon ne zaman geçer?
Rebeka Hpv hamile kalmanıza engel olmaz, varikosel sebepli olması daha muhtemel. Eğer o da değilse yumurtlama takibi ile tekrar deneyin en son hiçbiri değilse doktora danışın hormon testi, amh değerlerine, rahme falan bakar
ozlemelmaz85 Rebeka benim 3 ay once TIROID ’IM 19 a yukselmisti, sonra 55 mg L-thyroxin yazdilar ve 4 e azaldi sonra yine muaneye gittim 75 mg yazdilar ve 0,99 a azaldi … herseyim normal neden hamile kalamadigimi anlayamadim.. Kocam da muaneye gitti herseyi cok iyi cikti Varikosel ameliyatini bile cok iyi gectigini soylediler. Sebebi anlayamadim yahu… hangi doktoru tavsiye edersiniz? Istanbul icin?
Rebeka ozlemelmaz85 benim cevremdeki arkadaşlarımdan hamile kalamayıp tedavisi ile bebek sahibi olan çok insan oldu, jinepol tüp bebek ve kadın sağlığı polikliniğinden Figen Ateşalp iyi diye duydum ama hamile kalmak ile ilgili bir tecrübem olmadı kendisiyle