berra227 Hanımlar selamun aleykum genel anestezi sonrası ne gibi sıkıntılar yaşadınız. Bas agrisi tansiyon dusuklihu yasiyorum ben bu ara 11 gun oldu dogum yapali gözlerimin arkası bile agriyor bazen kan ilaçlarımı da içiyorum dr verdi sizde neler oldu