Ranadlbl Eğer çarşambaya kadar doğurmazsam çarşamba günü suni sancı ile doğum başlatılacak. Suni sancıya dayanabilir miyim onu da bilmiyorum 🙈 artık doğurmak için ne yapabilirim ? 👍
Ceylann_5311 Ranadlbl ayyy Pazartesi de ben suni sancı 😱 Salı gününden beri ara da bir adet sancısı oluyor ama neyn Nesi bilmiyorum Zaten kaldı son iki Gün 40+0 ım Suan
Deryade Ranadlbl 39+6 yız biz de pazartesi kontrole gidicez salı gel suni yi dayayalım dicek heralde 🙄