Gamzes merhabalar benim 2.gebeliğim ilk gebeliğimde sonu hüsran oldu maalesef.. 6 ay sonrası tekrar hamile kaldım şuan 15 haftalığız kan uyuşmazlığı var aramızda eşimle ama olduğundan haberim yoktu ilk hamile kaldığım zamanda da şimdiki hamileliğimde kan gruplarımızı söylediğimde test istediler öyle ortaya çıktı gebeliğimin 6.haftası falandı direk iğneyi vuruldum normalde bildiğim kadarıyla ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi oluyormuş Allah göstermesin vurulmadığı taktirde düşüklere ya da sakatlıklara yol açabiliyormuş ama hiç bir sorun olmayanda varmış birde yanlış hatırlamıyorsam 28.haftaya kadar vurulma şansı varmış aklınızda bulunsun doğumdan sonra hemen tekrar iğneyi vurulmanız lazım benim doğuma daha 174 gün var doğumdan hemen sonra iğneyi tekrar vurduracağım tekrar hamile kalırsam sıkıntı olmasın diye her hamilelik planlandığında iğnenin tekrar tekrar vurulması gerekiyor umarım yardımcı olabilmişimdir merak ettiğin varsa sorabilirsin tekrar..