Gonay Haftamızdayız Geceleri uyurken hangı bacagımın üstünde yatıyorsam o bacagım üst baldır kısımları çok ağrıyor.2 saatte bıR uyanıp sağ sol değişimi yapıyorum:/Başka yaşayan var mı kızlar??
Mutlu_anne00 Malesef bendede öyle 33+2 deyim sürekli uyuşuyo bacaklarım ağrısından uyuyamıyorum en son kalkıp oturuyorum artık 😐
Gonay Mutlu_anne00 ben çok fazla süt ve süt ürünü tüketemıyorum acaba o yüzden mi dıyorum kendı kendime:/
GamzeEgemen Aylardir sag ve sol tarafima yatmaktan bacaklarimin yanlari uyusuk durumda🤣degistire degistire yatiyorum baska care yok hissetmiuorum artik
HilalG Gonay Son haftalara geldik hayırlısı ile doğsalar bi sıkıntı olmadan başka bişey istemiyorum 🤲😍