Merhaba Öncelikle burdaki dogum hikayelerini okurken büyük bi hevesle aa demekki böyle olucak dogum diye herkezin yazdıgı dogum hikayelerini okurdum 2. Dogum olmasına ragmen gelelim bnm dogum hikayeme eşimle aksam 2 saat yürüdük tempolu sonra eve geldik çok yorulmustm çay içtim yattm gece 4 de belime bi agrı girdi böyle kıvrandm sonra uykuya devam etti çünkü dogum sancısı degildi ilk bebegmden tecrübeli oldugum için sonra sabah kalktım belmde gene ince bi sızı var gene 2 saat kadar yürüdüm belmde ince sızı var hala aksam 8 gibi suyum geldi ılık dusa girdim sonra hastaneye gittim 3 cm açıklıgm var ama sancm yok belmde agrı var sadece sonra kontorellerm yapıldu suyum geldigi için yatıs yaptılar saat 11 kadar kendi sancımn gelmesini bekledik gelmedi gelmeynce az miktarda suni verdiler 11.30 agrılarım oldu suni sancıdan cok korkuyordum ama kendi sancım daha kötüydü ilk kızımda çok çekmiştim suni sancı bana daha hafif geldi 2. Dogum oldugu için açılmalarım hızlı ilerledi saat 12 45 dogum masasına geçtm sancım geldikçede ıkındım yokken durdum biraz zor oldu bebegn kafasınn çıkması çok şükür 1.15 gece bebegimi dogurdum ama eşi düşmedi saat 2.30 kadar eş ve dikişlerle ugraştılar çok şükür suan bebegim dogalı 2 gün oldu bnm gibi suni sancıdan korkanlar kormayın dozunu az verdikleri zamn hiç zorlanmıyosunuz hamza efemle suan yatıyorum darısı tüm dogum yapmayı bekleyen annelere rabbm kolay dogumlar nasip etsin