Merve12 Fatmaozgur moralini bozma, kendine bir beslenme programi yap ve ona uy, gunde iki tane muz ye, haslanmis yumurta en az iki adet, yesil zeytin, kasar peyniri, meyve porsiyonlarini arttir, henuz zamanin var toparlayabilirsin insallah 🙏🏼
SemaOnur Fatmaozgur Moralini bozma bence daha kilo alır sen günlük beslenmene dikkat et mesela mutlaka yumurta ye her gün ve muz ye kuruyemis ye bunlar bebeğe kilo aldırıyor
goflak Fatmaozgur canim kafana takma 36. Haftalarda haftada 200 gram kadar aliyor. Benimde ilk kizimda oyleydi. Sabahlari ac karnina uzum pekmezi tukettim 1 kasik. O cok fayda etti sut muz kesinlikle tavsiye ederim
MelekBK Fatmaozgur moral bozacak bir şey yok. Her bebeğin gelişimi farklı olur. Son zamanlarda daha hızlı alabilir. Yanlış hatırlamıyorsam benim bebeğim de o haftalarda o kadardı. Şimdi 37 haftalık 3 kilo olmuş maşallah
flawles Üzüm pekmezi, sütlü tatlılar,ceviz, badem yeşil mercimek bunlarda bebeğe yarayan şeyler canım bidahaki kontrole kadar hepsinden günlük yemeye çalış inşallah faydasını görürsünüz..
Aliasaff Fatmaozgur benimki de zayıftı omega 3 verdi vitamin hapı takviye edici gıda bebeğe kilo aldırıyor çay kahve içme muz ye ceviz ye hurma ye kaşar peyniri ye düzenli kilo alır hemen bunlar bebeğe kilo yapar sana yapmaz
KkbraKl Benimde 30.hafta 1500 gr 34. Hafta 2 kg çıktı doktor zayıf bı bebek olcak dedi ınss bu son ay toparlar beslenmeme de cok dıkkat etmeme ragmen bazen beslenmeyle alakalı olamayabılıyor genetik yapı meselesi
Sebnem44 Çok zayıf değil ki bundan sonra kilo alımı hızlancak benim 32 de 1850 gr dı 34 de gittik 2600 olmuş
Fatmasp Fatmaozgur Benim ikiz olduğundan herhalde 30. Hafta da 1500 olunca çok çok iyi dedi 😂😂😂 az olduğunu düşünüyorsan muz badem ye ben hep bunlarla beslendim bir ayda 600 gram aldı bebeler 😄
Fatmaozgur Walla insan n olur olmaz bozuluyor morali yapacak bsii yok dediklerinizi uyglycam mecbur en iyi 3 kilo doğar sanırım öyle olsa da yeter bana snra alır ins 😑
meryemsahin4646 Benim bebeğim de zayıf 🙁 bizde 35+6dayiz sürekli dua ediyorum en kötü hiç değilse dogana kadar 3 kilo olsun bide erken gelmesin 40 haftayı doldursun bütün gelişimini tamamlasin diye dua ediyorum hep 🙁
Fatmaozgur meryemsahin4646 inşallah canm yemin ederm kilosu fazla önemli değil sabahtandr neler neler yedim kilo alsn die ama önemli olan sağlık Allah m hepsi ne sağlık versn ins 🙇♂️
Keriminmutluannesi Fatmaozgur canim herşeyin başı kaşar😂 bol bol yemeye bak mıhlama yaptır ye bol kaşarlı tost yap ye bak nasıl kilo alıcak doğru sende alıcan ama olsun bebek önceliğimiz🙃
Minedag En güzel kilo aldıran bebeğe kaşar peyniri cnm ekmeksiz ekmekli bol bol ye akşam yatmadan bi büyük bardak süt bide muz ye bi tane günde iki muz bazı bünyeyi kabız yapabiliyo o yüzden akşam sütle beraber yersen hem senide tok tutar gece acıkmazsın ben kaşarı denedim ve gerçekten faydasını gördüm sende dene
Eliftotree Fatmaozgur moralini bozma benim de zayıftı 30+0 1530gramdı 33+4 2200gramdı 36+5 3000gramdı. Son haftalar daha çok kilo alıyor. Zaten önemli olan sağlıklı olması bebekler 2500-4000arasında normal sayılırlar kilo biraz genetik gidiyor 😊
Fatmaozgur Eşim çok zayıf diyorum sana çekmiş ki böyle zayıf 😂 hayırlısı ins kesem de amniyotik bant çıkmıştı halen bi zararı yok çok şükür tek derdim kilosu olsn 😊